Tinc un gran problema amb el novio i els amics
Fa molt poc que tinc novio, no fa ni un any que el conec(ens em anat coneixent) i li tinc molta confiança, ell m'ho explica tot..La cosa ens va molt bé però el que passa es que als meus amics no els hi cau bé el meu novio, em diuen que no em convé, que és molt diferent de mi...! Jo tinc confiança amb ell i m'agrada normal, tampoc és que estigui pillada d'ell! Ara els meus amics m'han dit que tinc de triar entre: estar amb ell o anar amb els amics. Però ells diuen que si vaig amb ell continuaran sent els meus amics però no tant com era abans i si vaig amb els amics,tot tornarà a ser com abans, però clar suposu que l'hauré de deixar..Pfff i ara no se que fer, estic molt confosa i només vull que algu m'ajudi en això, però no tinc a qui dir-li. Merci per ajudarme!!
Elena Crespi

Hola Maryy!
Doncs el més important no és el que et diuen els teus amics, el més important és el que sents tu.
Evidentment és completament compatible que tinguis parella i que puguis tenir amics, i ells diuen que continuaran al teu costat (encara que no tant comsi no estiguessis amb el teu nòvio)...
El que no entenc és com uns amics et fiquen entre l'espasa i la paret i et diuen el que has de fer... Realment tenen raó i no et convé aquest noi? sou tan diferents que la vostra relació és impossible que funcioni?
Tu realment vols estar amb aquest noi?
Crec que, més enllà del que et diuen els teus amics, la que ha de reflexionar i valorar què vol fer amb el seu futur ets tu mateixa!
Espero que trobis el camí!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres