No sé on trobar gent com jo
Hola,
Soc un noi de 20 anys i la veritat és que em sento una mica sol. Tinc bons amics però fa temps que sento la necessitat de trobar gent amb les meves inquietuds. Per mi, la cultura és el motor de la meva vida; m'encanta llegir, escriure, estudiar història, la literatura, l'art, la música clàssica etc... i no trobo gent amb qui compartir tot això.
Amb les relacions amb les noies em passa el mateix. Fa uns anys enrere m'he adonat que sento una forta atracció cap a noies cultes i intel·lectuals, però gairebé no n'he conegut cap. On puc conèixer gent així i compartir les meves inquietuds?
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
A vegades el cinema i les sèries també ajuden a idealitzar alguns estereotips. No hi ha un perfil de "noia culta i intel·lectual" únic, tots ens movem segons les nostres inquietuds. Per tant, potser hauries de moure per ambients universitaris, anar a xerrades i cinefòrums, apuntar-te a cursos de literatura, obrir debats per xarxes socials...
Tot i que el més important és que et centris a conèixer gent i compartir allò que t'agrada! Interessa't pels interessos dels altres, comparteix amb les teves amistats les teves passions!
Potser no trobaràs un grup amb qui compartir-ho tot, sinó que hauràs de tenir diferents cercles amb qui compartiràs diferents temes.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico