Bisexualitat
Fa temps que en vaig liar a un tio i em va agradar aixi que he repetit varies vegades amb altres tios i m’agrada. Deu fer cosa de dos mesos li vaig dir a ma mare i no va reaccionar massa bé amb respostes tipus: -es de viciosos, -no es pot ser mig i mig.... i ella em diu que o ets una cosa o ets l’altre i jo no som gay. El meu pare tampoc ho accepta. Que faig?
Estrella Dorca

Hola!
Si a tu t'agrada i als altres també.... quin mal hi ha?
Entenc que la pressió dels pares a vegades ens pot fer sentir malament, però és important que et centris en el que sents tu i en el que ets. La bisexualitat és una orientació sexual, no som 100% heterosexuals ni 100% homosexuals, ens podem sentir atrets per diferents persones i si l'atracció és mútua és fantàstic!!!!
Disfruta de la sensació, gaudeix de les carícies i els petons. Els teus pares ja faran el seu propi procés d'acceptació, ja veuràs ;) L'important és que tu no renunciïs mai al que ets!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico