Millor amic urgència
Hola no hauria d'anar aqui pero a les altres consoltes no em contesten. Tinc un problema ja fa dies que el meu millor amic no em parla li vaig fer una pregunta i m'agradaria saber si em contestara. Quan temps l'hauria de deixar perquè em contesti o li dic algu? També m'agradaria si soc un especial per ell ho sigui si soc la seva millor amiga, des de l'estiu que no quedem perquè els nostres pares no ens deixen saps com podrem fer per veurens estem a tres hores i no hi ha autocars. Sabeu quan cada el puc parlar, quan em contestara i si soc el seu millor amic? Moltes gracies m'agradaria que em contestesiu avui merci!!
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Disculpa que et responguem tant tard...
Espero que el teu millor amic et contestes i ja no estiguis angoixada amb aquest tema.
Els amics son molt importants, i més en la teva edat, en l'adolescencia. Ens fan sentir part d'un grup i recolzats si necessitem quasevol cosa o per a que ens escoltin. Pel que transmet aquesta idea als teus pares, que necessites veure al teu amic i que no et prohibeixin quedar amb ell, perquè et fa sentir bé. Pel que comentes que t'agradaria saber si ets especial per ell, pregunta-li, no tinguis vergonya, és el teu millor amic i teniu confinaça, tot i què segur que ets especial per ell, tots els amics ho són!!!
En aquests dies que no podem sortir al carrer, pot ser un bon moment per fer viodellamades amb ell i poder parlar tranquilament sobre aquest tema que et preocupa, si ets especial per ell!
Una abraçada i ànims en aquests dies de confinament
Andrea (psicologa)