Vols però no pots
Hi ha un problema greu que arrossegu desde fa força temps, t'agrada algu i tu també li agrades, però trobes algu que no acaba de funciona i finalment no tens res amb aquella persona, després aquella persona veus com es va liant amb altres amics teus mentre a tu et segueix agradant. És el que m'esta passant. Tot seguit, vull oblidar aquella noia però no puc, és impossible i per això demano consell sobre què puc fer...
InterPersonal

Hola Zlatka! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. T'entenc! A vegades és difícil oblidar algu important, perquè ens hem de donar temps i això a vegades costa quan estem enamorats. Et recomenaria que valoris si ja has esgotat totes les bateries: si val la pena tornar a mostrar-li els teus sentiments o no, Si tens dubtes fes una llista de pros i contres i a veure què surt. Si volguéssis tornar a parlar-ne amb ella, fes-ho en un moment tranquil i cara a cara, amb valentia i sabent que passi el que passi sempre guanyes seguretat, coratge i confiança amb tu mateix. Si decideixes que és hora d'oblidar-la funciona molt bé posar atenció a les coses que t'agraden i fins i tot començar alguna activitat nova que t'agradi. També sortir amb amics, fer coses que et distreguin, etc. Pensant cada dia en cada dia, què fer per estar més centrat en les teves coses i veuràs com a poc a poc, vas pensant menys en ella i li poses menys atenció cada dia. Ànims! Elisabet Aulet www.interpersonal.cat/ fcbk:Elisabet AUlet Psicòloga