no menjo
que puc fer si crec que tinc un problema am el menjar? en plan, si no esmorzo i tal i em sento be, això es tenir un problema o obsessió? i en cas que ho sigui, com ho soluciono??
Judit Àvila

Bon diaaaa!!!
Primer de tot moltes gràcies per
confiar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa!! Pel que m’expliques estàs
preocupada perquè has deixat d’esmorzar o de fer alguns àpats. A més, això et
fa sentir bé, i tens por de que puguis estar començant a tenir algun tipus de
problema relacionat amb l’alimentació i que això perjudiqui la teva salut.
Primer de tot, t’hauries de plantejar algunes preguntes com: Perquè em salto
alguns àpats, amb quin objectiu? Perquè creu que això et fa sentir bé? Què és el
que t’ha fet pensar que pot ser que tinguis un problema o obsessió? També,
seria important que et posis en mans de professionals que puguin resoldre els
teus dubtes. Per una banda, tens la opció d’anar a un psicòleg i explicar-li el
que et preocupa, també ho pots explicar als teus pares. I, sinó també pots
trucar a l’Assocació Contra l’Anorèxia i la Bulímia (ACAB), on podran atendre’t
i orientar-te.
Espero que amb aquests consells
puguis resoldre els teus dubtes i ficar una solució en cas que sigui necessari.
Una abraçada,
Judit.