No m'agrada el meu cos
Fa uns mesos que no em sento bé amb el meu cos, em sento gorda, les meves amigues són mes primetes i em veig grassoneta i per a mi es un problema perque no estic be però tinc com ansietat a la hora de menjar no ho penso però despres em sento malament. M'agradaria que em puguessis ajudar
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
El consell que et donem és que no et comparis amb les teves amigues. No hi ha dues persones iguals ni dos cossos iguals, pel que comparar-se no ens ajuda i pot ser que ens faci sentir inferiors. El més important per evitar que aquestes comparacions ens afectin i ens facin sentir inferiors a la resta, és acceptar-nos i estimar-nos tal com som, d'aquesta manera evitarem que ens facin mal. Cada cos és perfecte per a cada persona, naixem amb una genètica que ens fa diferents i especials a la vegada!! Evita comparar-te amb les teves amigues i amb qualsevol altra persona, perquè és molt poc probable que trobis un cos igual al teu.
També comentes que en ocasions sents ansietat, pot ser que l'ansietat vingui per aquesta sensació d'inferioritat que comentes que sents quan et compares amb les teves amigues. Prova d'estimar-te i de no comparar-te amb els altres i a veure si l'ansietat es redueix, estic segura que si!!
Accepta't i estima't
Andrea (psicologa)