Millor amic urgència
Hola, ja fa dies que el meu millor amic i jo no parlem dues setmanes. Li vaig fer una pregunta per whattsap i no m'ha contestat perquè tampoc li surt lo del visto i ultima hora. Des de l'estiu que no ens veiem i m'agradaria saber si seguim sent millors amics i m'estima, també si sabeu cada quan podem parlar per whattsap perquè seguim sent millors amics. Jo el trobo moltíssim a faltar i ell no se si sent el mateix per mi. Saps quan em podria tornar a enviar un missatge i segurament té mòbil, sempre he de obrir una conversa jo? També per quedar m'ajudareu perquè els meus pares no em deixen veure'l em podreu ajudar siusplau. I per el seu aniversari que li fareu una sorpresa o algun regal o un text per whattsap. Moltes gracies si em podeu contestar avui seria perfecte.
Estrella Dorca

Hola!
Doncs em sap greu dir-te això perquè veig que te l'estimes molt.
Pel que expliques, el teu amic no té el mateix interès en tu ni en la relació d'amistat. Sembla que no mostra cap interès en mantenir la vostra amistat, ni es preocupa per tu ni té ganes de saber sobre la teva vida...
Així que potser hauràs de prendre una decisió. Sé que és difícil, però realment vols gastar tanta energia amb una persona que no et retorna el mateix?
Les relacions (d'amor i d'amistat) han de ser relacions equilibrades entre els membres que en formen part. I sembla que en el teu cas està força desequilibrat, no trobes?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico