Desmotivació
Hola, jo sempre he sigut una nena molt aplicada, he sigut de més o menys bones notes y responsable. El cas es que ara estic a 2n de batx, i tot i que vull anar a la uni i tal sento com que ja res importa, estic molt cansada d'estudiar, m'organitzo fatal i acabo estudiant el dia d'abans i per culpa d'això dormo molt poc ( sempre he estudiat el dia d'abans i tenint més extraescolars que ara, però abans treia bones notes i ja no) I bueno, sempre em prometo que començaré a estudiar abans i mai ho faig. He baixat molt de notesi per una part sento que es igual i per l'altre m'agobio molt. Estic molt cansada dels estudis i molt desmotivada, m'agobio i sento que al final tot això no serveix per a res. Gràcies per escoltar-me
Estrella Dorca

Hola!
Pel que expliques sembla que el teu sistema d'estudi ha deixat de funcionar. Segurament fins ara amb estudiar el dia abans en tenies prou. Ara ha augmentat la dificultat (o el volum d'estudi) i necessitaries una mica més de temps per estudiar.
Potser la manera d'organitzar-te és intentar fer-te esquemes o resums abans. I llavors deixar per l'últim dia l'estudi. Preparant el material a estudiar ja et servirà per repassar la matèria i només caldrà fer un últim repàs.
Sembla estrany, però tenir facilitats per estudiar no sempre és un avantatge, ja que no t'ensenya a esforçar-te ni organitzar-te per distribuir el temari.
Si necessites ajuda o orientació pedagògica, demana-ho al teu centre, segur que hi ha una persona que et pot ajudar en aquest aspecte ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico