orgasme femeni
Bonees
Magraderia saber si a les primeres vegades que una noia te relacions sexuals es normal que no arribi a l'orgasme.
Abans, amb una altra novia, sempre que ho feiem arribave a l'orgasme ella. (no era pas verge ella).
Pero ara amb la parella que tinc actualment sempre que ho hem fet no ha aconseguit arribarhi. Ella era verge i ho hem fet uns 7 cops i encara que li agradi no ha arribat encara. Ella diu que no em preocupe pero em sap greu. No entenc que passe.
Gracies!
Mariona Busto

Hola!
Malauradament és força habitual que les noies no arribem a l'orgasme les primeres vegades, i això pot ser degut a molts motius, per exemple, a que estiguem nervioses i més pendents de l'altra persona que del que estem sentint nosaltres, que tinguem poc coneixement sobre la nostra sexualitat i sobre com funciona la nostra resposta sexual, que l'estimulació que estiguem rebent no sigui l'adequada o que facilita més que s'arribi a l'orgasme...
Quan ella està sola, amb la masturbació arriba a l'orgasme? Si és així, pot explicar-te com li agrada estimular-se, de quina manera, ritme, intensitat...
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga