Virginitat
Com se si estic preparada per tenir sexe? La veritat es que l’unic que he fet fins ara ha estat liarme, i a vegades sento que tinc moltissimes ganes de fer algo mes; l’única cosa que em fa por es no triar la persona correcta, i arrepentirme mes tard, com se que la persona es la correcta? Es dolent fer-ho sense saber si ho es?
Mariona Busto

Hola!
Que tinguis ganes de fer alguna cosa més és completament natural. A l'adolescència és l'època de descobriment de la nostra sexualitat.
Si de moment has arribat fins a liar-te, hi ha moltes coses a fer encara que no inclouen la penetració. Potser així et sents més segura, vas guanyant en confiança i t'ajuda a veure més clar si estàs preparada o no.
Per saber amb qui fer-ho, és important que facis el que facis, ho facis amb qui tu vulguis i quan tu vulguis. Important que tingueu confiança entre vosaltres, que respecteu els ritmes de cada un, sense presses i on el respecte sigui la base.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga