No puc parar de menjar
Desde fa una mesos l'unic que faig es menjar sense parar, en sento com nerviosa y l'unica solució es menjar, no se que fer necesito que algú m'ajudi ya no se que fer algun consell si usplau, a vegades he menjat fins y tot fins a vomitar de la quantitat que havia menjat...
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Aquesta sensació què ens comentes és molt comú, a vegades quan estem nerviosos mengem més del que estem acostumats. Un consell que et donem quan tinguis aquesta sensació de molts nervis i poc control, és que busquis coses que et relaxen i et distreguin d'aquests nervis. Per exemple, sortir amb les amigues, mirar una sèrie, posar-te música relaxant i fer respiracions profundes per rebaixar els nervis, etc... No t'angoixis quan tinguis aquestes sensacions de nervis, perquè pot ser que aconsegueixis l'efecte contrari i et posis més nerviosa per pensar-ho! Sobretot fes coses que et distreguin  i et relaxin i ja veuràs que els nervis els aniràs reduint!
Una abraçada!
Andrea (psicologa)