Tinc ganes de conèixer a algú especial
Bona tarda, bona nit o bon matí.
Fa un parell d'anys vaig conèixer a la primera persona de la que em vaig enamorar. Tots dos ho estàvem però ningú va fer el pas, i quan ens ho vam confessar ja era massa tard. Des d'aquell noi que he anat coneixent a altres, a uns que m'han fet mal, molt. A altres que no vull recordar i als últims que... Bé, no sé si els hi crido l'atenció. Crec que no sóc una persona guapa. No tinc una bellesa espectacular ni res d'això però hi ha gent q veu en mi algunes coses que diuen ser especials. La meva pregunta és... Com puc cridar l'atenció d'algú que m'agrada? Com puc conèixer noves persones? Com puc ser més feliç?
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot, pel que expliques sembla que ja has cridat l'atenció a més d'una persona, per tant, la teva manera de ser (física i de personalitat) atrau.
Tu no pots fer res per agradar a una altra persona. No pots canviar la teva manera de ser per ser acceptada per algú altra.
Quan algú ens rebutja o sentim que no agradem a ningú, és probable que la nostra autoestima o el nostre ego quedi ferit. Acceptar que tenim l'ego ferit és un primer pas per acceptar que no agradarem a tothom.
Per conèixer altres persones, hauràs de ser més oberta i buscar espais nous on anar (acompanyar algun amic o amiga al pavelló, quedar amb les amistats dels teus cosins o cosines, apuntar-te a un esplai o als escoltes...).
I la manera de ser més feliç... és la pregunta més difícil que m'han fet mai! Si ens posem molt intensos amb aquesta pregunta és probable que ens costi trobar respostes, però si ens centrem a disfrutar cada dia d'algun aspecte... mica en mica ens encomanarem d'aquesta positivitat. ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico