-
Hola, tin un problema, no em se fer dits. Perdó, no ho dic bé: em masturbo d'una manera rara q d vegades em fa plantejarme si realment m'estic masturbant (es algo molt turbio que m'avergonyeix explicar). Quan em toco el clitoris ns, em dona gust pro mai he arribat a l'orgasme. Suposo q tmbe es x la falta d'experiencia. No vull provar d ficarme els dits pq em moro del mal al treure'm els tampons. Em sento una mica torpe :(
Cristina Albó

Hola Miriam,
Moltes gràcies per explicar-nos com ho estàs vivint. Gràcies de veritat per la confiança!
T'animem a que abans de masturbar-te primer et coneguis, agafa un mirallet i mira't, observa els teus genitals, la teva vulva, els llavis, l'entrada de la vagina, el clítoris, el caputxó del clítoris, etc...
Una vegada ja et coneguis bé a nivell visual, aleshores podem començar a explorar-nos a nivell tàctil, acarona la zona, si et molesta pots utilitzar algun lubricant de base aquosa. I explora la zona del clítoris (per a masturbar-se no cal introduir res a la vagina, la majoria de terminacions nervioses estan a l'exterior de la vagina per tant, és on sentirem el plaer de forma més intensa).
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com