M'agradamassa però... té novia
Bon dia
M’agrada un noi des de fa més d’un any… El vaig conèixer el curs passat, a segon de batxillerat. Des del primer moment em vaig fixar en ell, i ell ho sabia, perquè s’ho va dir un amic meu… Però ell tenia novia i ara continua amb ella. Havia cops que tontejàvem una mica, i ell em seguia el rotllo.. Un dia el vaig trucar perquè volia parlar amb ell, necessitava dir-li el que sento, i em va agafar el telèfon la novia, cridant-me i dient-me de tot. Ell es va enfadar amb mi però el cabreig li va durar dos o tres dies. Em vaig passar tot el Nadal de l’any passat somiant amb ell, ja que com no havia classe no el veia, i molt menys podíem parlar, per la seva parella. Al tornar a clase li vaig dir que el vaig trobar a faltar… Continuàvem amb el tonteig, però mai va passar res, i ho entenc. El problema es que com ja vam acabar batxillerat i ja ni tenim contacte, vaig pensar que m’oblidaria d’ell.. Però el meu millor amic es el seu veí, i em diu que continua amb la novia.. I jo, segueixo pensant i somiant amb ell. No se si he d’intentar parlar amb ell, dir-li tot el que vaig sentir i sento.. No vull ficar-m’hi en una relació, però pel que em diuen no estan gaire bé. I el noi, va dient que em vol seguir en insta, però es clar, la novia se la lia i bla bla. He de parlar amb ell? Que faig? No puc deixar de pensar en ell, el trobo massa a faltar…
Estrella Dorca

Hola!
Doncs sembla que aquest noi està fent un doble joc, no?
Ell ja ha escollit que vol estar amb la seva parella, així que... has d'acceptar la seva decisió. Tu no estàs fent res malament, segurament ell ha trencat algun pacte de la seva relació de parella quan ha començat el tonteig amb tu.
Per altra banda, si una persona és capaç d'enganyar a la seva parella, què et fa pensar que amb tu serà diferent? Si realment ell volgués estar amb tu, ja hauria deixat la parella actual, però això no ho ha fet, oi?
Em fa mal dir-te això: aquest noi no està siguent honest amb cap de les dues... De veritat vols algú així al costat?
Et mereixes una relació sana, que et respectin i que et cuidin. No ho oblidis ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico