Holaaa!
Hola! Tinc un problema i necessito ajuda. Donç que faràn uns mesos em vaig apuntar a unes activitats per passar temps, i allà vaig coneixer a una noia molt maca que al principi em va caure molt bé i m'agradaba molt estar amb ella, ja que era molt graciosa i simpàtica, tot i que n'hi havia més gent, ella per mí destacaba, i la veritat és què crec que em comença a agradar aquesta noia, i es que m'agradaria molt estar amb ella en cada moment del dia.
Amb tots els novios que he tingut, hem trencat molt haviat per què tampoc és que m'agradi molt tenir novio, i la veritat em sento més atreta per les vagines que per les xorres. El cas és que crec que sóc bisexual, fins i tot he fet tests i em salía que ho era... La meva pregunta és, sóc bisexual? Lesbiana? O no més és una tonteria? Sisplau, ajudeu-me!
Petons adolescents!!<3
Elena Crespi

Holaaa!
Doncs no sé si pots fer gaire cas del que et digui un test, no sé la fiabilitat i d'on l'has tret.
Però el més important és que vegis què sents tu... si veus que t'atreuen més les noies i que sexual i afectivament prefereixen a una noia que a un noi, doncs potser ets lesbiana. Però potser no val la pena que estiguis donant voltes, ara, a aquest tema. Veig, per l'any que ens dius que ets, que deus tenir 12 o 13 anys. En aqusta edat, és molt normal que puguis tenir dubtes... i per sortir de dubtes, el més important és normalitzar allò que sentis i deixar-ho fluir... mica en mica ja aniràs veient si et ve més de gust tenir nòvios o nòvies... o les dues coses!
T'animo a que gaudeixis d'aquest camí de descobriment!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres