M'he donat conte que no magrada i no se que fer
Haver jo abans era molt amiga d,un noi, pero van passar els dies i em va començar a agradar, l'altre dia em va dir de sortir amb ell i jo li vaig dir que no em veia amb un relacio pero em va insistir i li vaig dir que si, no per pena si no perque en aquell moment era el que sentia el que passa que avui he anat al cole i ja ho sap tothom i m'estan agobiant, a part ell esta com raro com que em parla i tot pero estem incòmodes, despres del cole, al tornar de casa em parla com de la "relacio" es com que ho vol tenir tot com controlat i tal perque diu que no t'he experiencia però va com molt a saco i m'he donat conta que nomes el veig com un amic i ara no se que fer ni que dir-li només portem un dia però clar queda molt malament que el deixi amb un dia i no li vull fer mal perque me l'estimo molt. A part esta com molt feliç com que li explica a tothom i a mi això es com que mes incòmode
Estrella Dorca

Hola!
De la mateixa manera que ell té dret a viure la relació a la seva manera, tu també tens drets a posar les teves normes a la relació.
Si no et sents a gust amb la relació que esteu portant i de la manera en com ell l'està exposant públicament... li hauràs de dir.
Si no sents per ell el que creus que hauries de sentir per sortir amb ell, li hauràs de dir i ser sincera. Encara que faci mal, és millor que tu expressis com et sents. Fer alguna cosa per "pressió" és molt desagradable. Així que, encara que faci minuts, hores o dies que has canviat d'opinió, tens tot el dret a exposar els teus dubtes i la teva decisió ;)
Molts ànims!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico