Ajuda siusplau!!!!
Tinc un "rollo" amb un noi, el coneixo desde fa molt de temps. L'hi e pasat fotos amb bikini i tot aixo. Pero cuan estic amb ell nomes vol que l'hi chupi i coses d'aquestes, jo penso que m'esta utilitzant per el meu cos i no per com soc. Jo l'estimu moolt enserio, siusplau ajudeu-me!!!!!
Elena Crespi

Hola juliagaspi!
És important que facis dues coses:
1- que no li enviïs fotografies amb bikini ni res similar ja que no saps què en pot estar fent o per a què les utilitzarà en un futur aquestes imatges. No sé si has sentit parlar del sexting.
2- que valoris ben bé si et sents estimada per ell... què passaria si un dia li dius que no li vols xupar i que vols anar al cine? és a dir, que vols fer quelcom més que alguna cosa només sexual?
Crec que en funció del que pugui fer en aquesta segona part, veuràs si li interesses com a quelcom més que pel sexe o no.
Per tant... intenta esbrinar a què juga i llavors decideix si vols jugar al seu mateix joc o no.
Una abraçada molt forta!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres