RALLADA!
Fa un mes que surto amb el meu novio i jo l'estimo molt però hi ha dies que no estic segura de seguir sortint amb ell. No ho se perquè em passa aixo i em fa molta ràbia perquè un dia puc estar així i l'endemà puc estar super enxoxat a ell. M'agradaria que m'ajudessis perquè la veritat es que no se que fer.
Gràcies!
Elena Crespi

Hola Lely!
Doncs et convido a que agafis paper i boli i et dediquis una estona a poder escriure allò que sents quan tens un dia en el que no estàs segura... de vegades hi donem moltes voltes i ens costa definir bé el que sentim, les nostres emocions, però si reflexionem entorn a allò que pensem en moments així potser ens ajuda a descobrir què és el que ens fa estar malament...
Llavors potser descobriràs si tens dubtes perquè realment no vols estar amb ell o per si et fa por alguna cosa...
Si estàs ratllada, intenta fer quelcom diferent... no hi donis voltes només, intenta organitzar idees...
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres