No vull preocupar
No m’agrada molt el meu cos, i jltimament he deixat de menjar bastant, pero pel simple fet de que no m’entra res
A vegades faig comentaris del pal que ojala tingues un altre cos mes perfecte
He preocupat bastant als meus pares i em volen portar a una dietista, perque tenen por de que comenci amb bulimia o anorexia
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Pel que comentes, no et sents còmode amb el teu cos i t'agradaria tenir el "cos perfecte". Has de saber que no existeix el cos perfecte, naixem amb una genètica i una constitució que ens fa diferents i al'hora especials.  Tots tenim un cos perfecte per a nosaltres!! Moltes vegades no podem canviar aquesta genètica, pel que el millor que podem fer és acceptar-nos tal com som. A tots ens ha passat que hi ha coses del nostre cos que no ens agraden tant com d'altres (inclús les noies que creus que tenen un cos perfecte), però les hem d'acceptar igual que les altres, ja que formen part de nosaltres i no les podem canviar! Estic segura que el teu cos és perfecte per a tu!
Entenc que els teus pares estiguin preocupats per aquesta situació. Anar al dietista és una molt bona opció, ja que són professionals de l'alimentació i sabran quins consells i quines recomanacions donar-te pel teu cos. A internet i a les xarxes socials, surten dietes que no ens hem de creure, ja que són generals i no tenen en compte les característiques de cada cos, i el dietista o nutricionista si que les tindrà en compte!
Accepta't i estima't
Andrea (psicòloga)