Tinc por
Ho vaig intentar fer amb un noi, pero no va entrar, em va fer molts preliminars pero tot i aixi no va entrar
A vegades m’intento fer dits, pero no puc, es com que no els se fer
Tinc algoo?
Es dolent?
Cristina Albó

Hola,
Amb la informació que ens dones no podem saber si tens alguna cosa o no. T'animem a que puguis explorar-te, conèixer-te millor. Creus que podries buscar un moment tranquil i que sàpigues que no t'interrompran per a poder estar tu sola? La idea seria que poguessis observar com és la teva vulva, l'entrada de la teva vagina, que puguis mirar-te amb un mirall i puguis veure com és. També podràs veure si hi ha presència d'himen. A vegades l'himen és una membrana molt fina i fràgil, a vegades no hi és, si hi és pot ser elàstica, flexible, rígida o porosa.
no sabem si senzillament no va entrar o no aconsegueixes introduir-te un dit o si quan ho intentes et fa mal. Si et fes mal, seria interessant que poguessis consultar-ho amb una fisioterapeuta en sòl pelvià per valorar si hi ha alguna contractura.
Gràcies per utilitzar el consultori! Una abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com