Depilacio
Una cosa aquest estiu em voila anar a fer les ingles. El cas esque tinc molts vergonya perquè ns si em faran treure les calçes o no. Fa molt mal? Estic preocupada no me les he fet mai
Cristina Albó

Hola,
A la majoria de centres d'estètica et donen unes calces d'un sol ús per no tacar les teves de cotó amb la cera.
El dolor depèn de cada persones, hi ha persones que toleren millor el dolor i d'altres que els resulta insuportable, si ho vols fer, ho hauràs de provar ja que no podem saber si per a tu serà suportable o no. Pel que fa a la vergonya, intenta buscar un centre d'estètica que et transmeti confiança, on puguis fer totes les preguntes que vulguis, on puguis sentir-te lliure d'expressar que estàs nerviosa i on puguis sentir que si vols fer-te enrere no passa res.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com