Tampax🥵
És normal k no m'entri el tampoc el groc. Estic una mica tallada pq es raro. A les meves amigues li entra i a mi no. El problema es quan mel estic posant pues a la que vaig per la mitad una mica menys en fa mal i pues mel trec i hi han vegades que ho he intentar tornar i em segueixo fent mal. Ho he probat de posarmel de moltes formes amb la cama amunt,sentada...
Moltes gracies.
Necessito una resposta urgent
Mariona Busto

Hola!
Amb la mida més petita no tens problemes? A vegades ens fa mal perquè no l'estem col·locant correctament.
Et recomanem que si tens ganes d'utilitzar tampons, comencis utilitzant els de la mida més petita i amb aplicador de plàstic, així et resultarà més fàcil. Busca una postura còmoda, i si cal, ajuda't d'un mirallet per localitzar bé l'entrada de la teva vagina, que és per on s'ha d'introduir el tampó. Llegeix bé les instruccions i veuràs que normalment ho acompanyen d'alguna il·lustració que et va guiant de com fer-ho.
Recorda que un cop el tens posat no l'has de notar ni t'ha de fer mal. Si et passa alguna de les dues coses, és que no el portes ben col·locat.
Molta calma, paciència i intenta estar el màxim de relaxada, veuràs que així tot serà més fàcil!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga