Ho torno a provar?
Bones!
Fa dies que estic molt confós, la cosa és que jo tenía una relació a distància amb una noia.
Al principi bé, la cosa funcionaba, i ens veiem sempre que podiem. Però poc a poc tot es va començar a tornar molt fred i veia clarament com ella va perdre l'interès en mi. Jo seguia esforçant-me preocupant-me per ella, intentaba parlar les coses, però per part seva, em deixava vistos, em contestaba al dia seguent, no s'interessaba per res de mi, sempre era impossible quedar per veurens...
Però tot i així ella "deia" que m'estimaba.
Em vaig cansar i la vaig deixar perquè no estavem anant enlloc i jo ho comensava a passar malament veient com la noia que estimaba, pasaba de mi.
El cas es que no me la puc treure del cap. Sento que ha quedat un buit en mi i la trobo a faltar, i no se si em vaig precipitar deixant-la o si vaig fer bé.
Creieu que hauría de seguir intentant-ho? O és inútil lluitar per algú que no mostra cap interès en mi?
Estrella Dorca

Hola!
Prendre la decisió de deixar una relació és una decisió molt difícil. I més si encara sents amor cap a aquella persona.
El que vas fer és un acte de RESPECTE cap a tu molt gran! Tu vas decidir que no volies una relació de parella on l'altra persona no et respecti, i això és admirable!
Evidentment que notes aquest buit. Quan has compartit temps i pensaments amb una persona i de cop deixes de veure-la, el teu cervell la recorda i et recorda aquesta pèrdua.
Dona't un temps per pensar i estar trist, escriu cançons de desamor, escolta música... deixa que la tristesa vagi fluint i vagi marxant. Accepta que et toca viure una temporada trista i veuràs com mica en mica et sentiràs millor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico