Dits i menjar-li
Hola, primer de tot agraïr tot el que feu. Tinc 2 dubtes sobre la meva novia i jo quan fem coses:
Sempre que li faig dits a la meva novia diu que no nota res i sempre l'acabo tocant domés per fora i no es que estigui cansada però m'agradaria saber fer-ho bé introduint els dits. Com ho puc fer?
I ya li he provat de menjar-li les parts un parell o tres de vegades però sempre paro als 30 segons perquè noto q no ho sé fer bé i ella no sent res. Teniu algun consell?
Moltes gràcies.
Mariona Busto

Hola!
És completament normal que senti més plaer amb l'estimulació externa. Especialment la zona del clítoris i els seus voltants. Penseu que les terminacions nervioses que hi ha en aquesta zona són moltes més que dins de la vagina.
Si sents que quan li fas sexe oral notes que no ho saps fer bé, una manera d'aprendre'n és preguntar-li a la teva parella com li agrada que li facis, amb quin ritme, quina intensitat d'estimulació, etc. Ningú neix ensenyada i a cada persona li pot agradar d'una manera diferent, per tant, si en parleu, podeu millorar molt la vostra satisfacció sexual.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga