Sexualitat
Hola, volia fer aquesta consulta ja que no se que fer en la situació en la que estic i he pensat que em podríeu ajudar.
La cosa es que vaig anar al poble del meu amic a l'estiu i vaig conèixer a gent. Un nen d'allà va voler liar-se amb mi, total que no va passar res però ens vam quedar amb les ganes.
Als 3 messos després, va venir per el meu aniversari de sorpresa, ell és de zaragoza i jo de Barcelona. Total que aquell dia si q ja ens vam liar, però res més.
Desde l'agost nosaltres parlem per WhatsApp. La cosa esq jo pujo al poble a semana santa i mai he perdut la virginitat. I em fa por i a més vergonya, pq tinc els llavis menors fosc i més gran que els llavis majors.
Com puc fer que no tingui vergonya.
Gràcies per tot el que feuu per nosaltres!!
Mariona Busto

Hola!
Doncs és important que acceptem i estimem el nostre cos tal com és. La vulva que tens és completament normal! Fixa't que no hi ha dues vulves iguals, i totes són meravelloses! Generalment el que ens passa és que no tenim referents de vulves "normals". Tenir els llavis asimètrics, un més sortit que l'altre, cap endins, de diferents colors, amb més pèl o menys, etc. tot és completament normal.
Per tant, una manera de no tenir vergonya, és observar-te i fer-ho des d'una mirada de respecte i amor cap a tu mateixa. Si tu et sents segura amb el teu cos, l'acceptes i l'estimes, tot serà més fàcil!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga