Es meu el problem
Hola!, mira a mi m'encantaria tenir novio perque en vaig tenir un però a 6è de primaria i des d'allà he tingut 2 històries però que no han arribat més lluny i això ha fet que jo acabi passant-ho realment malament.
Jo considero que tinc una bona autoestima, osigui no crec que sigui lletja tot hi que tampoc em considero guapissima, però el meu problema crec que és que no crec que pugui agradar a algú que també m'agradi a mi, que em tri a mi per estar en una relació, perquè crec que hi han altres ties molt millors que podrien agradar més que jo a un tio, perquè com que quan m'agrada un tio penso que es el mes guapo del mon doncs també penso que pot aconseguir a la tia que vulgui osigui a alguna que sigui mes gupa que jo o el que sigui. Podria ser aquest el meu problema del perquè no trobo a un persona especial? Que haig de fer?
Gràcieees!!
InterPersonal

Hola Mepo. Sóc l'Assumpta.
Doncs crec que el problema és que potser no tens l'autoestima tant bé com et penses. L'autoestima inclou vàries coses, una d'elles és acceptar-te i veure't bé físicament està clar, però també conèixer-te i acceptar-te a nivell emocional, amb les teves virtuts i les teves limitacions. També implica creure que tens dret a que et reconeguin com a tal, a que et respectin, i sobretot, creure que ets capaç d'assolir els teus propòsits i també ser capaç de gestionar o tolerar les decepcions o frustracions. Per tant, a part de veure't "guapa" per fora, intenta descobrir la teva guapura interna (ja m'entens), i creure més en tu mateixa. I una cosa moooooolt important, no estiguis comparant-te constantment amb la resta de persones ni t'exigeixis per sobre de les teves possibilitats (en tots els àmbits). Comença a sentir que tu ja ets una persona especial...els altres ho notaran. I potser així, sent tu mateixa, trobes també una persona especial, per tu.
Moltes gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat