orgasme femení
Hola bones, tinc una qüestió
Ja fa temps que tinc una relació amb una noia de la meva edat.
Fa poc vem tenir sexe per primer cop (jo ja ho havia fet abans pero ella era verge). El cas es que ja ho em fet com 6 vegades i encara ella no ha ha arribat a l'orgasme. Fem molts preliminars i quan ho fem durem molta estona.
També he vist que la seva vagina quan estem hot no es mulla gaire, sempre acabem utilitzan lubricant.
És normal? Que podriem fer?
Gràcies
Mariona Busto

Hola!
Sabem si amb altres pràctiques sexuals que no siguin la penetració ha arribat a l'orgasme?
Penseu que encara us esteu coneixent sexualment parlant, i ella ha de descobrir què li agrada i com li agrada mantenir relacions sexuals compartides. Generalment amb la penetració únicament, ens és complicat arribar a l'orgasme, habitualment necessitem l'estimulació del clítoris de forma directa o indirecta. No sabem tampoc si ella està una mica nerviosa, tensa, i això dificulta l'excitació i la lubricació. Parleu-ne, pregunta-li com està, com se sent i a poc a poc aneu-vos donant temps per descobrir la vostra sexualitat conjuntament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga