Mal de cap i masturbació
Holiiii!!! Ja fa uns mesos que quan em masturbo, a l'acabar em ve un mal de cap molt heavy la la part baixa del cap, casi tocant el coll, a vegades em dura bastantes hores i coincideix sempre després de masturbar-me. Cal que vagi al metge o és algo normal? També acostumo a perdre oïda durant una estoneta a l'acabar...
Cristina Albó

Hola,
No sabem si això que ens comentes t'ha passat sempre o fa un temps que t'ha començat a passar. Seria important que ho poguessis comentar amb el teu metge de capçalera, amb la llevadora de la tarda jove o amb la teva ginecòloga, per a poder, descartar qualsevol tema neurològic que calgués detectar i tractar.
Si tot està correcte, és possible que pateixis el que se'n diu com cefalees associades a l'activitat sexual. D'aquest tipus del mals de caps n'hi ha dos: la cefalea preorgàsmica i la orgàsmica. Alguns estudis diuen que afecta aproximadament a un 1% de la població en algun moment de la seva vida. Pel que fa a la descripció del dolor, es veu que no hi ha una durada molt establerta ja que es descriu com a que oscil·la entre 1 minut i 3 hores. Sovint pot anar acompanyat d'una sensació de malestar lleu que acostuma a desaparèicxer abans de 12 hores.
De totes maneres, la nostra recomanació és que descartis qualsevol tema físic.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.cp
">www.helenaangel.com