Perill?
Holaaa bonaniit ❤️
M'estic rallant un munt, avui amb el meu nòvio ho hem fet i quan ha acabat l'ha tret i el condó s'ha quedat mig dins i mig fora, ell m'ha dit q això ja li havia passat alguna vegada i les meves amigues tmb diuen q no hi pot passar res.
M'estic rallant un munt i ns si hi ha risc d'embaràs (cosa que ho dubto perq tot estaba dins i no havia sortit res fora)
Gràcies!!
Cristina Albó

Hola,
En sap greu però no podem assegurar-te al 100% que no hi hagi cap tipus de risc. Si això ha passat fa menys de 72 hores t'animem a que puguis acudir a la tarda jove del Centre d'Atenció Primària de la teva zona per a poder parlar amb la llevadora i que et pugui donar la píndola de l'endemà en el cas que ho consideri adequat pel teu cas en concret.
És habitual que quan un noi ejacula, es mantingui uns minuts l'erecció però al cap d'un temps l'erecció va baixant i això fa que el preservatiu ja no s'ajusti tant com quan estava en erecció total i en el moment de retirar el penis de la vagina, el preservatiu quedi dins. I això és una situació de risc. És important que a l'hora de retirar el penis de la vagina després d'ejacular, subjecti el preservatiu per la base mentre es retira.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com