tot malament
Hola, primer de tot moltes gràcies per estar llegint això.
Últimament em sento molt malament. En l’amistat no em sento gens comoda crec que no tinc cap amic de veritat i em sento molt sola. D’altra banda fa poc un noi que era molt amic meu em va començar a agradar i jo a ell però un dia em va confessar que ja no sentia el mateix i això em fa sentir molt insegura.
Sento que ja no sóc la mateixa, jo sempre he sigut una noia molt alegre i ara estic sempre cansada i tinc molts atacs d’ansietat. Però sembla que el meu entorn no ho nota i em fa pensar que en realitat està tot al meu cap i per tant segueixo sent la mateixa.
No estic còmoda ni amb el meu cos ni amb el meu caràcter, no se que fer.
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
Sembla que estàs en un espiral de valoració negativa de tot!
A vegades quan tenim una decepció en un àmbit de la nostra vida, fa que ens posem les ulleres negres i ho veiem tot des d'una perspectiva molt pessimista, com si tot anés molt malament.
Així que, calma.
Anem pas a pas. Les ruptures de parella fan mal i a vegades costen de pair. Acceptar que l'altra persona no vol res amb tu i aprendre que això no té a veure amb la teva forma de ser, és un gran pas.
Pel que fa a l'amistat, busca diferents entorns amb qui relacionar-te. Tancar-se en una sola amistat és molt complicat i ens porta molta inseguretat i asfíxia.
Finalment, si realment tens atacs d'ansietat, fes-ho saber a la teva família. Parla-hi i explica'ls com et sents. Veuràs com conjuntament podeu trobar una solució.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico