Altura
Em sento inferior en molts aspectes sòc bastant baixet per tenir 15 anys i la majoria de amigues i amics em treuen un cap que puc fer?
Judit Àvila

Bon diaaa!!!
Primer de tot donar-te les gràcies per contar amb nosaltres!!!
Entenc que a vegades ser un noi baixet pot fer-te sentir insegur, però pensa que ser baixet NO et determina! Només és un aspecte del teu físic, NO l'UNIC!! A vegades ens quedem fixats en una part del nostre aspecte i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora. Ser més baix o més alt no importa, perquè al final el que tots busquem és tenir al nostre costat persones que sàpiguen mantenir bones converses, amb les que puguem comptar, compartir experiències, riure... I, per poder fer TOT això no necessitem una MESURA!!
L'important és tenir una bona AUTOESTIMA, que t'acceptis i et valoris tal i com ets. I, així els altres també ho faran. És més una qüestió d'actitud, perquè hi ha coses que no les podem canviar! Així que pots intentar canviar la teva manera de MIRAR-TE, que això si que depèn de TU!!!
Espero que et pugui servir!!!
Judit.