Semen
Hola,
La meva qüestió es que l'altre dia sense voler em vaig empassar el meu propi semen i ara estic preocupat perque no se si es perjudicial per la salut i no se si a través del semen es pot transmetre alguna malaltia de transmissió sexual? I tot i que no ho he pogut fer mai perque no arribo tot i que ho he intentat alguna cop, hi ha alguna possibilitat de que si em xupo la polla pugui transmetre'm alguna malaltia de transmissió sexual?
La qüestió es que quan em masturbo, la pell del pene no surt del tot i el gland (la part superior del pene) no queda descoberta, tot i que quan em masturbo no em fa mal, es probable que tingui fimosi, i com puc saber si tinc fimosi?
Gràcies per la vostra ajuda.
Cristina Albó

Hola,
Si tens alguna Infecció de Transmissió Sexual la tindries igualment tant si t'empasses el teu propi semen o et practiques una fel·lació tu a tu mateix, com si no ho fas. És a dir, tu series el portador i per tant, la Infecció ja la tindries. Si tinguessis alguna ITS i tinguessis relacions sexuals amb una altra persona la podries contagiar. Per tant, si sospites que pots tenir-ne alguna, seria important que poguessis fer-te una analítica per confirmar i tractar la ITS (en el cas que la tinguessis).
Pel que fa a la fimosi, la valoració l'hauria de fer un andròleg, sovint la fa el metge de capçalera i després deriva a l'especialista. Si en el penis en erecció, el gland del penis no queda completament descobert és important la valoració per part del metge.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com