Preguntes sobre la masturbació
Hola,
La meva qüestió és que quan acabo de masturbar-me no se que fer amb el semen. Normalment ho em masturbo a la ducha, al váter o poso al semen en una tovallola. Que he de fer despres de masturbar-me amb el semen que em surt? He de netejar-me el pene?
Una altre qüestió es que estic una mica casant de masturbar-me sempre de la mateixa manera i voldria saber que puc fer masturbar-me d'una altre manera? Es perjudicial per la salut masturbar-me amb paper de plata enrotlla't en el pene? I posar-me pasta de dents al pene i despres masturbar-me es perjudicial per salut?
Gràcies per tot wl que feu!!!
Cristina Albó

Hola,
Pel que fa a la primera pregunta de què fer amb el semen després de l'orgasme, en general la gent es neteja amb una peça de roba, amb paper higiènic, amb mocadors de paper d'un sol ús, amb tovalloletes humides per a la higiene íntima, etc... i després ho llencen a la paperera o al vàter (a no ser que sigui roba i aleshores, en general, va a la rentadora).
Pel que fa diferents maneres d'experimentar, et recomanem que ho facis amb productes dissenyats per als genitals, és a dir, lubricants de base aquosa o a base de silicona (si no ets al·lèrgic) per evitar possibles irritacions.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psiologia - sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com