El meu pes
Hola, hem dic maria i tinc 16 añys. Peso 51 kilos i no se que fer per engordirme..estic molt primeta i casi la roba no em queda. Medixo 1.58. Que pordia fer
Judit Àvila

Bon
dia Maria,
Si et preocupa el teu pes, l'ideal seria anar a un
especialista (nutricionista, metge, dietista, ...), perquè ells són les
persones adequades per valorar si hi ha necessitat de fer algún tipus de canvi
en els teus hàbits alimentaris. I, en cas que sigui necessri, que t'ajudi a
veure que és el que necessites. Perquè ells t'ensenyaran a conèixer el teu cos,
el teu metabolisme i adaptaran la teva dieta habitual a les teves necessitats
per poder complir els objectius que et planteges de forma saludable
. Pensa
que no
tots els cossos són iguals
El millor consell que et puc donar és que aprenguis a
mirar-te amb bons ulls. El més important és acceptar el nostre cos tal com és,
naixem amb una constitució què és complicada canviar-la.
Al final,
el més important és que ET sentis bé amb TU MATEIXA i que estiguis SANA.
Una abraçada,
Judit (psicòloga)