No se que posar
Aquest trimestre jo i el meu professor hem començat a tenir una aventura. Jo l’agrado i ell m’agrada, i per sort no té fills ni està casat. Ens portem 20 anys i estem en secret i contents. La edad no importa a l’amor no?
Estrella Dorca

Hola!
Ostres! Doncs oi tant que importa!
Si ets menor d'edat, aquesta relació és il·legal,
Si ets major d'edat, aquesta relació serà sancionada, ja que no es poden tenir relacions entre professorat i alumnes.
Tu mateixa dius que us porteu 20 anys... és difícil que aquests 20 de diferència no es notin. Segurament esteu vivint moments vitals molt diferents i tu estàs intentant fer comportaments que s'ajustin a ser una "noia molt madura", per sentir que estàs més a prop seu.
Revisa bé la situació i, encara que et sentis "afalagada", tingues en compte que és probable que sigui una relació abusiva.
Sento ser tan directe, però crec que és important que coneguis tots els riscos i també siguis conscient d'on estàs.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico