Relació rara
Hola, fa uns 4 mesos vaig coneixer a un noi i vam conectar moltissimm. Ell té 6 anys més que jo. Hi havia molta quimica, relacions sexuals, ganes de tenir una relació etc. Als nadals va presentar-me a la seva família i amics. Jo veia que anava rapid pero vaig deixar-me portar perquè el mirava i veia que realment sentia que m'estimava. De repent, va començar a allunyar-se a estar més distant. Li preguntava que li passava si li havia molestat alguna cosa ( no teniem baralles ni cap malentes) ell em deia que no, que estava agoviat de la feina i dels estudis. Un dia em diu de quedar per a pegar una volta i em diu de deixar anar el nostre perquè no sentia el que hauria de sentir( quan abans em deia que m'estimava, que jo era especial,etc.) em vaig quedar de pedra no vaig entendre perquè si no havia passat res de discussions és va allunyar i em va pegar la patada. Estic malament, vaig desitjar-li que li anes tot bé, ell em va dir que dient-li això no em voldria deixar pero que en gelat ho tornaria a pensar de deixar-me. He acceptat que no puc fer res pero no entenc el canvi i no tinc ilusió de conèixer a ningu perquè tinc por que quan obri el meu cor em torni a passar això.
Estrella Dorca

Hola bonica,
Fa molt mal sentir que la persona que t'agrada, ha deixat de sentir-ho.
Pel que m'expliques, tinc la sensació que tu no vas poder fer el procés intern de saber què senties per ell, que tot anava rodant i que tu no podies decidir cap on tirava aquesta decisió. Sembla que ell va portar la iniciativa en la relació i també en la ruptura.
Tu no pots fer res per canviar els seus sentiments, però sí que pots aprendre alguna cosa de tu mateixa: escoltar-te i marcar el teu propi ritme.
Sé que és difícil i que ara no tens ganes de tenir noves relacions, així que no et forcis a tenir-ne. Escolta't i deixa't cuidar per les persones que t'estimen, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico