No ho aguanto més.
Hola.
Doncs el meu problema és: Desde que vam començar a un altre cole, vam coneixer gent nova, i jo em porto molt bé amb una altra nena, ara també quedo amb ella, a la meva millor amiga (ja no la considero la meva millor amiga) li molesta que quedi amb altre gent i "no em deixa relacionar-me amb altres", a més a més es passa el dia donant a entendre que le deixat de banda però no ho he fet, vaig a l'insti amb ella anem al cine, teatre, etc.. Està tot el dia agobiant-me amb preguntes de a qui prefereixo de les dos, o que si ja no em cau be, etc... I cansa molt. Tot el dia s'esta comparant amb mi, em demana tot i em copia moltes coses. Totes les meves amigues em diuen que li he de dir que pari. Li he dit que no em pregunti aquelles preguntes pero segueix, ja no se que més dir-li. Jo crec que realment no som amigues. Però per ella perdrem seria com perdre a algu de la seva familia. També es passa tot el dia preguntan-me que què faig. Siusplau em podeu dir si aixo es normal, esta obssesionada amb mi??
Em puc posar en contacte amb voaltres per e-mail??
AJUDEU-ME SIUSPLAU!!!
InterPersonal

Hola BlackPants035! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estàs ja molt cansada d'aquesta realció d'amistat. Evidentment, a ningú ens agrada sentir que ens estan controlant. És important que parlis amb ella seriament. Busca un moment tranquil o cita-la a un lloc on pogueu parlar tranquiles i li dius com et sents, amb un to de veu tranquil perquè no entreu en posar-vos a la defensiva, sinó que és important que ella et pugui entendre. Diga-li que et sents molt afogada per tot el que et demana. Digua-li que perquè té aquesta necessitat d'estar-te demanant tot el dia això, que si la pots ajudar amb alguna cosa per a què les dues estigueu millor (si hi estàs disposada) que ho faràs. Intenta que ella es posi al teu lloc i potser llavors serà més fàcil de que et pugui explicar com es sent i perquè necessita estar tan lligada a tu. D'aquesta manera potser podeu començar a solucionar el tema. Endavant! Sort! Elisabet Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga