M'agrada el meu profe d'autoescuela...
Hola! Jo m’estic traient el carnet de conduir. Vaig aprovar el teòric al desembre. Les classes teòriques me les donava un professor, i ja les últimes setmanes abans de fer l’examen, vaig sentir com atracció per ell, més que res per la seva forma de ser... Vaig començar les pràctiques de cotxe a principis de febrer, i justament va tocar que ell sigui el meu professor. Des de la primera pràctica em sentia nerviosa, i sento que m’agrada, no sé si m’agrada o estic confosa, però es que jo tinc 18 anys i ell 40... M’encanta la seva forma de ser, sempre parlem de tot a les classes, m’explica coses seves, anècdotes, parlem de problemes, i sobre tot es súper bromista. Sempre em tranquil·litza i m’ajuda i em motiva a tope, i jo no puc mirar-li als ulls quan m’explica alguna cosa... Sempre que tinc pràctica em llevo super feliç, estic massa còmoda al seu costat, i sempre em maquillo molt, m’arreglo molt a l’hora d’anar a pràctiques. Ahir vam tenir una conversació sobre “ligoteos” i em va dir: “yo también tengo epocas que me dan esos brotes y hago esas coses, en el fondo todos la matamos callando” i clar em vaig quedar.. emmm... perquè te dona i dues filles... no sabia ni que dir, vaig riure.. Sé que es un amor impossible, però... No sé que he de fer, no sé si m’agrada, no sé.. Però no vull que això s’acabi mai...
Estrella Dorca

Hola!
Hi ha algunes persones que ens desperten certa atracció sexual o romàntica. Segurament és una forma de descobrir quins aspectes t'agraden en les altres persones: que escolti, que et faci sentir còmode, que faci bromes.... Això et donarà pistes sobre els teus "requisits" en les altres persones ;)
Per altra banda, tu mateixa em dius que és un "amor impossible" i això té a veure amb la diferència d'edat i, sobretot, amb la diferència de moments vitals actuals, ja que no us trobeu al mateix moment, oi?
Mentre tu tinguis clars els límits i en siguis conscient... imagina el que vulguis!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico