Em fa por tenir novio
hola!
Resulta que a l'octubre vaig començar a sortir amb un noi. A mi m'agradava però no em sentia preparada, em sentia molt petita encara. Tot i així, vaig acceptar. Els següents mesos, tot anava bé. Tot i així quan ens vam fer petons per primera vegada (amb llengua era nou per mi), no ho vaig sentir del tot correcte. Al cap d'uns mesos, tot anava bé i em sentia a gust amb ell. El que passa ara és que ja no em sento bé. no em sento còmoda amb ell, amb els petons i les abraçades. Tot a la meva vida s'estaà tornant un cercle viciós de negativitat, molta ansietat i estar trista cada dia, he baixat les notes, em torno a odiar molt a mi mateixa i la meva família no estaà bé. M'he distanciat molt dels meus amics, alguns s'han enfadat amb mi per res i amb el meu "novio" també.
El problema és que no sé si estic malament amb ell perquè no estic coòmoda amb mi mateixa, perquè ja no m'agrada o potser sempre l'he estimat com a amic. Quan em diu t'estimo o em fa petons em sento com "abrumada". És massa per mi i no sé gestionar l'ansietat que em ve cada vegada que haig de quedar amb ell o parlar.
No m'he explicat gens bé i segur que no s'ha entès res, peró necessitava treure-ho d'alguna manera.
Moltes gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
Jo crec que t'has explicat perfectament!
Segurament amb la teva parella us trobeu en dos nivells molt diferents i cal que en parleu. Intenta distingir què és el que et molesta: sempre que t'abraça et resulta desagradable? O només en algunes situacions?
La paraula "t'estimo" és molt bèstia i potser no estàs sentint el mateix, parla-ho amb ell i fes-la servir únicament quan et sentis cómode i n'estiguis segura, val?
Si després de parlar amb ell i agafar una mica de distància, segueix aquest malestar... potser hauràs de prendre una decisió més dràstica. Les relacions de parella ens han de fer sentir bé, si no és així, potser és millor no tenir una relació. No trobes?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico