dos preguntes
Hola, jo tinc dos preguntes. La primera es sobre el clítoris, de s possible que amb l'estimulació directa pugui fer mal o sigui molest? I laltra es que si lhimen pot quedar mig trencat i sangrar cada cop q
Cristina Albó

Hola,
A la primera pregunta de si és possible que amb l'estimulació directa al clítoria pugui fer mal o sigui molest, la resposta és sí. Moltes noies/dones, si no estan molt excitades i s'estimulen el clítoris de forma directe els hi genera molèstia o dolor. Intenta estimular de forma indirecte i poc a poc, conforme el teu cos t'ho vagi demanant estimula de forma més directe.
Pel que fa a la segona pregunta de si l'himen pot quedar mig trencat i sangrar cada cop, té doble resposta, l'himen sí que pot quedar mig trencat, però no hauries de sagnar cada vegada que mantens relacions sexuals. El millor és que vagis al CAP i ho consultis amb la llevadora.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com/
">www.helenaangel.com