Confusió amorosa
Bones,
vaig una mica al gra.
Desde fa com un any, m'agrada un nen de la meva classe, al principi, a finals del cole, m'agradava molt i el seu millor amic anava per jo, bueno savia q entre nosaltres dos ens agradavem però tenia por de dir-li el q sentia. Durant l'estiu m'agradava a vegades.
Al començar les classes, els professors van fer les parelles de lloc de taula, em va tocar amb ell, vam estar com uns dos mesos però ens vam mirar fixament als ulls un 6 cops.
Ens van canviar, em van ficar amb el seu actual ex millor amic, em vaig enamorar d'ell, em van canviar un altre, amb un altre nen i com amics amb ell.
Després ens van ficar per grups. Quan jo aixecava el cap, el podia veure, però no el mirava tant pq sempre mirava a una noia q tenia al meu costat (crec q ell anava per ella).
Ens van canviar i ara mateix estem individual, ell està davant de tot per la taula del profe i jo per darrere, així q jo aixeco el cap i el vec d'esquenes.
Ara, m'agrada molt però fa una setmana més O menys vam anar a esquiar amb el cole i es va fer fotos amb una amiga q abans de petits van sortir. Les va ficar per històries de insta, no les tenia en destacat, però fa unes hores les va ficar en destacat.
A vegades penso de declararme pero dic millor q no pq el seu actual millor amic va per jo i tinc por q passin coses ningú desitja.
Necessito molta ajuda.
Ningú ho sap.
Estrella Dorca

Hola!
El títol de la teva consulta és confusió amorosa, però potser ho podem simplificar:
• A tu t'agrada X
• A X no sabem qui li agrada (potser una altra persona)
• L'amic de X sembla que li agrades
Tu has de fer el que necessitis. No pots controlar les reaccions ni els sentiments dels altres. Si tu tens ganes de dir-li a X que t'agrada, endavant! Llavors ja serà ell el que et donarà una resposta i tu l'hauràs d'acceptar.
El fet que el seu amic senti atracció per tu, no hauria de canviar per res el teu comportament... a no ser que a tu també t'agradi....
Potser encara necessites un temps per acabar d'entendre els teus sentiments... pot ser?
Una abraçada,
Laia Sala
@laiasala.psico