Transtorn alimentari?
Hola,tinc una pregunta!Fa un temps em provocava auto vòmits després de tenir atacs de gana (normalment causats en moments d'estudiar ja que m'estresso molt)També vaig fer ús de lexants,feia esport intentava menjar poc.
A classe vam estudiar bulímia i realment la meva personalitat és com la que associen a persones bulímiques(impulsiva...) i els afectes que causa això (menstruació altarda perdua de cabells...)
La meva pregunta és realment vaig tenir un transotrn alimentari o només van ser símptomes?
Per altre banda fa molt temps que no em provoco auto vòmits tot i que continuo tinguent atacs de gana i tinc moltes ganes de provocar-m'ho
Moltes gràcies!
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Això no ho podem saber, ja que son moltes coses les que caracteritzen la bulímia, però els afectes que ens comentes també són provocats per la bulímia.  El que si que sabem és que provocar-se els vòmits és un dels símptomes i no és sa. Pel que et recomanem que no ho tornis a fer. Si segueixes tenint aquestes sensacions el millor que pots fer és parlar amb els pares i si aquestes sensacions et fan patir molt, pots trucar-nos a l'Associació contra l'Anorèxia i la Bulímia (Barcelona) 93.454.91.09 i des d'aquí et podrem ajudar millor, escoltar el teu patiment i recomanar-te el que sigui convenient per reduir el patiment.
Ets molt valenta reconeixent que el que feies no era sa i evitant tornar-ho a fer!
Estima't
Andrea (psicologa)