No se que em pasa
Porto ja bastant temps que sento que no soc jo, que he canviat per complet. Aquests ultims messos he tingut varios problemes personals familiars... que crec que mhan afectat mes del que haurien d'haverho fet. Es com que no tinc ganes de res, quan els colegues em deien de quedar avans anava sense pensarho dos cops, ara minvento qualsevol excusa per no anar. Estic molt mes callat, trist, apagat... com un buit dins meu i no hi ha res que em motivi.
Que em passa o que puc fer?
Gracies
Estrella Dorca

Hola,
Doncs és possible que estiguis passant per un moment d'adaptació?
Quan passem per situacions complicades és natural que necessitem un temps per estar més tranquils, més aïllats i més reflexius. Per pensar en nosaltres, en com ens sentim i què necessitem.
A vegades la rutina se'ns emporta i fem les coses per inèrcia, sense parar a pensar si és el que realment ens ve de gust.
És important saber què ens ve de gust. Si ara tens una temporada en què no et sents bé, no passa res. Viu-la i descobreix què vol dir de tu. Busca què et diu aquest buit, quina és la teva necessitat real.
Una abraçada,
Laia Sala
@laiasala.psico