Pes i físic
Fa temps que sento que he de baixar de pes. Desde de fa un any que no creixo i ara m'he començat a opsecionar amb el meu físic. Va haver una època que vaig deixar de menjar i ara torno a fer-ho. Sé que no és bo però em sento millor, que faig?
Judit Àvila

Bon diaaa!
Primer de tot donar-te les gràcies per comptar amb
nosaltres... però sobretot felicitar-te perquè el primer pas i el més difícil
és reconèixer que no estem bé i amb aquesta consulta el primer pas ja l’has fet!
El següent pas és anar a un psicòleg per poder
explicar-li el que et passa, ell t’ajudarà a entendre què passa quan deixem de
menjar. I, sobretot, t’ajudarà a sentir-te millor amb TU. Pensa que quan deixem
de menjar el nostre cos pot ser que el principi s’aprimi, però amb el temps es
posa malalt. I, això que en un primer instant comentes que et fa sentir bé, poc
a poc farà que estiguis més cansat/ada, trist/a, i que la teva salut es vegi
afectada de forma molt greu.
Si anar al psicòleg ho veus molt difícil, et recomano que
et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia
i la Bulímia (ACAB) i els expliquis el que et passa. El seu telèfon és: 934549109. T’atendran ja sigui per telèfon o en persona, i t’acompanyaran
durant tot el procés. Vull que sàpigues que NO estàs sol/a. Però, que la
decisió de demanar ajuda només la pots prendre TU.
Una abraçada molt forta,
Judit (psicòloga).