Noi
Vaig estar sis mesos fora, però abans estava tontejant amb un noi i m’agradava molt. Després dels sis mesos he tornat i el Raúl no m’ha saludat i m’evita. Llavors ns que fer per poder tenir la relació que teníem abans ??
Pd: la meva millor amiga que durant aquest sis mesos ha tingut molta relació amb ell i els seus amics em va dir que ella m’ajudaria a que parléssim mes, però no ho ha fet ella continua parlant amb ell però jo no .
Mariona Busto

Hola!
Durant aquest temps que has estat fora, heu mantingut el contacte?
Potser l'amiga que teniu en comú pot ajudar-te a reprendre el contacte amb ell, o inclús pot saber el motiu de la seva evitació. Si la teva amiga no sap com fer-ho, aleshores et tocarà a tu fer el pas. Segurament necessitareu una mica més de temps per tornar a tenir la relació que teníeu abans, però no tinguis pressa, comença per parlar amb ell, saludar-lo, preguntar-li com està, com li van les coses, i de mica en mica, i veient com va reaccionant, podràs seguir avançant!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga