Tinc dubtes
Hola! Sóc una noia i fa un parell de mesos que tinc una relació amb un noi. Però últimament m’estic començant a fixar en dues noies, una de les quals es molt amiga meva i és lesbiana, hi penso tot el dia amb elles i m’encantaria provar d’estar-hi amb alguna però no sé què fer, ni si sóc bisexual. Tampoc sé com dir-ho a les meves amigues i al meu novio. Agraïria que m’ajudessiu
Cristina Albó

Hola,
La curiositat sexual és una cosa i l'orientació sexual és una altra.
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem no en funció de amb qui tenim relacions sexuals. Definir-nos sovint, requereix de temps i vivències.
La curiositat sexual pot aparèixer, l'altre cosa és el pacte de fidelitat que tinguis amb la teva parella. Si encaixa o no. I aleshores decideixis si ho tires endavant o no.
I per últim, pel que fa al fet de com ho expliques a les teves amigues i a la teva parella, si vols parlar-ne pots proposar-ho com una conversa on preguntes com ho veuen elles "alguna vegada heu tingut curiositat d'estar amb alguna altra noia?", "us agradaria liar-vos amb una altre noia?", parleu-ne, sovint en aquestes converses podem entre veure què pensen els altres, què opinen i poden afavorir a la pròpia reflexió.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com/
" style="background-color: rgb(255, 255, 255);">www.helenaangel.com