Engreixar
Aquests mesos a causa dels estudis i problemes personals he patit molt d'estres i ansietat que han afectat a la meva alimentació imedint-me emnjar... Degut a això m'he aprimat bastant com 5 quilos en 3 setmanes i voldria recuperar-los :') Ja que sóc força alta i s'em veu una mica massa prima. Com ho podria fer de forma sana?
Judit Àvila

Bon
dia guapaaa!!!!!
Pel que m'expliques ha estat un fet puntual degut a la pressió que t'han generat els examens. Els nervis, l'estrès i l'estat emocional en general sol reflectir-se i tenir efectes sobre el nostre pes. No et preocupis, el més segur és que si tornes als teus hàbits alimentaris de sempre, poc a poc recuperis el teu pes habitual de manera progresiva i saludable. No és necessari variar la teva dieta per recuperar el pes que has perdut.
Si tot i així no tornes al teu pes habitual i et preocupa, l'ideal seria anar a un
especialista (nutricionista, metge, dietista, ...), perquè ells són les
persones adequades per valorar si hi ha necessitat de fer algún tipus de canvi
en els teus hàbits alimentaris. I, en cas que sigui necessari, que t'ajudi a
veure que és el que necessites. Perquè ells t'ensenyaran a conèixer el teu cos,
el teu metabolisme i adaptaran la teva dieta habitual a les teves necessitats
per poder complir els objectius que et planteges de forma saludable
. Pensa
que no
tots els cossos són igualsAl final,
el més important és que ET sentis bé amb TU MATEIXA i que estiguis SANA.
Espero que t'hagi ajudat,
una abraçada,
Judit (psicòloga)