Ufff...
D'aqui uns dies quedaré amb un noi que m'interessa i ell ho sap. No es el primer cop que quedem i sembla que li interesso... Ara bé, sóc una persona que li costa obrir-se moltíssim i coneixer gent i més quan m'interessen en un sentit més romàntic encara se'm fa més dur... Ns com iniciar una conversa i quan estic ansiosa jo mateixa em tiro merda i tinc molt por de cagar-la...
A més a més mai m'he liat amb ningú i em fa molt de corte cagar-la si passa res...
Estrella Dorca

Hola!
És natural que sentim una mica de vergonya davant d'una persona que ens agrada. Si tens por a no tenir temes de conversa, potser et pot anar bé portar-ne algun preparat de casa, alguna cosa que li vulguis explicar de tu. Si parleu per whatsapp per exemple, pots començar a explicar-li una història i dir-li que li explicaràs quan us veigueu cara a cara, així ja esteu preparats ;)
Pensa en les coses que teniu en comú, en les teves anècdotes, en què vols que sàpiga de tu... tot això pot ser motiu de converses llargues i agradables.
Per altra banda, si encara no t'has liat amb ningú, cap problema! Treu-te la pressió de sobre i fes-ho només quan et vingui realment de gust! si et pesa més la por i els dubtes... segurament el teu cos ja t'està dient que encara no és el moment, així que escolta't! No cal que passi tot a la "primera cita", val?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico