Em sento cansada
Hola, fa bastant que em sento cansada psicològicament. Sempre estic pensant en totes les coses que he de fer o m'agradaria fer, però és com si el meu cos no volgués, no tinc prou força de voluntat per aixecar-me i ser productiva. Ha arribat el punt que aixecar-me per anar a classe és quasi impossible, avui ni m'ho he pensat, m'he girat i me quedat al llit. Abans al menys pensava en tot el que perdria de classe i m'obligava a anar. Porto dies que em sento enfonsada en obscuritat, que només vull plorar i estar trista, però realment no tinc raons per estar-ho. Em fa por sentir-me així, a vegades sento ganes de plorar i no parar, però soc incapaç, la meva ment juga amb mi i llavors em sento estúpida si em surt alguna llàgrima i no ploro, però la sensació de tristesa se'm queda a dins. Avui però he plorat i m'he quedat dues hores sense poder parar, hiperventilant molt fort. No sé què fer.
Estrella Dorca

Hola,
Gràcies per escriure'ns i per la confiança...
Crec que t'aniria bé demanar ajuda professional i poder treballar aquest cansament i aquesta tristesa, per saber com enfocar-ho. Des de darrera una pantalla és complicat.
Tot i així, a vegades ens exigim molt a nosaltres mateixes, el nostre cervell fa plans i plans, del que voldríem fer.... i se satura. El cervell s'atabala i ens demana un stop. El problema apareix quan aquest stop és general i no podem reiniciar la màquina, perquè torna a saturar-se ràpidament.
Llavors cal anar pas a pas: què és el més important:
- llevar-me i anar a classe? - doncs l'únic objectiu del dia és aquest
i després anar augmentant el repte... mica en mica.
Et recomano una companya a Girona: la https://rosapadrosa.com/terapia-individual/
" target="_blank">Rosa Padrosa per poder-ne parlar.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico